Nasze serwisy internetowe: Ideo | Pozycjonowanie | Usługi Hostingowe | Obieg Dokumentów | e-Learning | Facebook

Elastyczność

Wszystkie moduły systemu Edito CMS możemy dostosować funkcjonalnie do wymagań klienta.

Wdrożenia Edito CMS

Realizacje według klientów:

Aktualności

Ranking Opineo – nasi Klienci w czołówce

data: 17-10-2019
Opineo.pl po raz kolejny opublikował „Ranking Sklepów Internetowych”. O ocenie danego sklepu decydują opinie oceniające jakość obsługi i przebieg realizacji zamówienia. więcej

Bezpłatny poradnik - ebook o intranetach

data: 06-08-2019
Bazując na doświadczeniu stworzyliśmy bezpłatny poradnik na temat projektowania intranetów. Poradnik polecają Ośrodek dialogu i analiz ThinkTank oraz Maja Biernacka, Internal Communications Consultant , autorka bloga "Komunikacja wewnętrzna od kuchni". więcej

Dedykowane aplikacje internetowe

 

Nestlé Polska S.A.

Nestlé Polska S.A.
Nestlé Polska S.A.
Nestlé Polska S.A.
Nestlé Polska S.A.
Konkurs fotograficzny „Rośnij razem z nami”
Nestlé Polska S.A.
Projekt i wdrożenie aplikacji, obsługa promocji

Opis:

Nestlé jest dziś największym na świecie producentem żywności. Oferuje mleko modyfikowane, kaszki, kleiki oraz wiele innych produktów dla dzieci. Marka Bobo Frut – jedna z marek N Nestlé – jest obecna na polskim rynku już ponad 40 lat. Aby podkreślić ten fakt zorganizowaliśmy nietypowy konkurs fotograficzny pod hasłem „Rośnij razem z nami”.
 

Mechanizm konkursu oparty jest o zasady Web 2.0 i wykorzystuje coraz bardziej popularną chęć przynależności Internautów do społeczności wirtualnych.
Zgodnie z hasłem przewodnim konkursu: „Rośnij razem z nami” chcemy pokazać, że soki Bobo Frut są z nami nie tylko teraz, ale były także, gdy dzisiejsi rodzice byli jeszcze małymi dziećmi. Opierając się na tym fakcie zaproponowaliśmy nowy model konkursu fotograficznego. Aby wziąć w nim udział należy zgłosić zestaw zdjęć, na który składa się zdjęcie dziecka oraz zdjęcie rodzica w dziecięcym wieku.
 

Wygrają te zestawy, które zbiorą w czasie jednego miesiąca najwięcej głosów. Rodzice mają wpływ na ilość głosów oddaną na ich zestaw, gdyż mogą polecać swój zestaw znajomym np. za pośrednictwem serwisów społecznościowych. Aby dodać konkursowi smaczku zorganizowane zostaną cztery jednomiesięczne edycje, a w każdej z nich do wygrania atrakcyjne nagrody.
 

Wdrożenie oparte jest o moduł zarządzania konkursem fotograficznym. Zgodnie z zasadami Web 2.0 internauta samodzielnie może w nim założyć konto, zgłaszać swój zestaw zdjęć, a także dystrybuować materiały promocyjne, które pomogą w zdobyciu przez niego głosów od znajomych. Aby zabezpieczyć konkurs przed nadużyciami moduł wyposażony jest w mechanizm moderacji zdjęć oraz weryfikacji oddanych głosów.
 

Co miesiąc, na koniec bieżącej edycji generowane jest zestawienie laureatów, przeprowadzana jest ponowna weryfikacja oddanych w konkursie głosów oraz publikowana lista laureatów. Zamknięcie edycji automatycznie uruchamia edycję kolejną jednocześnie ułatwiając wzięcie w niej udziału uczestnikom edycji poprzedniej. Aby spełnić wymagania GIODO oraz ułatwić późniejsze zarządzanie nagrodami, moduł wyposażony jest w pełne logowanie zdarzeń w systemie oraz zestawienia pozwalające śledzić aktywność uczestników konkursu.
 

CMS Edito
Ideo Sp. z o.o. | ideo-//-edito.pl
Warszawa, ul. Bukowińska 8/511, tel.: (022) 24 41 777 | Rzeszów, ul. Nad Przyrwą 13, tel.: (017) 860 21 86, fax.: (017) 86 111 71
CMS Powered by: Edito Realizacja: Ideo Polityka cookies