Marketing

Marketing

 

Oprócz technicznych uwarunkowań, równie istotna jest sama promocja strony. Ta kategoria służy właśnie prowadzeniu skutecznych działań marketingowych. Umożliwia śledzenie efektów i zbieranie istotnych informacji, które wskazują w jakim kierunku należy tworzyć kolejne akcje marketingowe, aby przynosiły najlepsze efekty.

 

Statystyki promocji e-sklepu z Edito

Dzięki tej funkcji otrzymujemy realne podpowiedzi jak prowadzić swoje działania promocyjne oraz które czynności przynoszą oczekiwane rezultaty. Edito umożliwia synchronizację z Google Analytics, który jest jednym z najpopularniejszych i najbardziej rozbudowanych narzędzi do analizowania skuteczności serwisów, jak i samych działań, związanych z marketingiem internetowym. Otrzymujemy wgląd m.in. do:

  • liczby odwiedzin strony,
  • elementów serwisu, które generują największy ruch,
  • liczby pozyskanych linków.

Google Analytics tworzy również listę subskrybentów, którą można wykorzystywać do akcji marketingowych.

Jakie działania możemy prowadzić w marketingu internetowym?

Wszelkie działania związane z marketingiem internetowym muszą być przede wszystkim dostosowane do potrzeb i do specyfiki branży, do jakiej jest skierowany dany portal internetowym. Jest kilka rozwiązań, które najczęściej przynoszą najlepsze efekty.

Tworzenie przekierowań, bannerów i zarządzanie subskrypcjami

Automatyzacja w marketingu internetowym to podstawa sprawnego funkcjonowania. Sekcja ta umożliwia łatwe tworzenie banerów oraz zarządzanie przekierowaniami (np. do sklepu, bloga itp.). Sekcja związana z Marketingiem umożliwia zarządzanie Subskrypcjami i pozwala na tworzenie kampanii. Funkcja ta daje możliwość konfiguracji oraz wglądu do odbiorców tego typu działań. Tego rodzaju czynności w znacznym stopniu wpływają na budowanie pozytywnego UX.

System CMS a tworzenie kampanii e-mailingowych

Panel umożliwia pracę na różnych listach mailingowych, także pochodzących z różnych stron (dotyczy posiadaczy kilku serwisów). Posiada również praktyczną funkcję zapisania się do konkretnej listy mailingowej. Dzięki niej odbiorcy mogą definiować konkretne treści, które ich interesują w obrębie danego serwisu.

System umożliwia konfigurację z Freshmail dodatkowo wspierając kampanie marketingową. Narzędzie automatyzuje działania związane z obsługą newsletterów, dzięki czemu przeprowadzenie nawet złożonej kampanii odbywa się szybko i sprawnie. Pozwala zaoszczędzić cenny czas oraz zwielokrotnić liczbę wykonywanych mailingów, przy optymalizacji nakładu pracy i samych osób zaangażowanych w przeprowadzenie akcji marketingowej.

Nasze realizacje

Co wyróżnia Edito CMS

 

  • Elastyczność i skalowalność.

  • Możliwość zarządzania wieloma platformami z jednego miejsca.

  • Prosta obsługa bloków na stronie oraz szybka zmiana układu elementów.

  • Dożywotnia licencja.

  • Wsparcie dla SEO (narzędzia do optymalizacji i pozycjonowania stron).

edito-mockup-pc

Klienci o nas

  • Współpracę z Ideo oceniamy bardzo dobrze, a wdrożone przez firmę rozwiązania traktujemy jako w pełni odpowiadające naszym potrzebom.
    MACIEJ KOWALEWSKI, Szef Marketingu thyssenkrupp Materials Poland
  • Portal spełnia nasze oczekiwania, stanowiąc jednoczenie spójny element strategii biznesowej naszej firmy. Uważamy firmę Ideo za rzetelnego kontrahenta i godnego polecenia partnera biznesowego.
    SONIA KONDRATOWICZ, Dyrektor ds. Cyfrowego Rozwoju Biznesu, Medicover Polska
  • Firma Ideo wykazała się sumiennością i profesjonalizmem podczas wszystkich etapów współpracy.
    KAMIL KIRKER, Członek Zarządu Farmacol

Jak możemy Ci pomóc?

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ideo Sp. z o. o., w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego. Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałam/em się z

klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Ideo Sp. z o.o.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ideo Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie (35-234), przy ul. Nad Przyrwą 13.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem odo@ideo.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego na podstawie art. 6 ust 1 lit. b oraz lit. f RODO.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do odpowiedzi na korespondencję, a w przypadku, gdy na jej podstawie zostanie wszczęta procedura ofertowania i/lub zawarta umowa na wykonanie usług, wówczas przez czas trwania umowy, a po zakończeniu jej obowiązywania do czasu upływu terminów roszczeń z niej wynikających, co do zasady 3 lata, maksymalnie 6 lat (art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f RODO).
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, [jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody: prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem].
  7. Jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne. W razie niepodania danych osobowych, nie będzie możliwa odpowiedź w sprawie opisanej przez Panią/Pana w formularzu kontaktowym.
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

 

Zgodnie z art. 21 ust. 4 RODO informuję, iż przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących Pani/Panu danych osobowych. Sprzeciw należy złożyć inspektorowi ochrony danych, którego dane kontaktowe wskazane są w pkt 2. Zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO, składając sprzeciw, należy wskazać jego przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją.