Platforma zakupowa grupy Max Elektro

Platforma zakupowa grupy Max Elektro

Platforma zakupowa grupy Max Elektro.

Max Elektro to marka należy do firmy Galicja Tomaszek, która istnieje na rynku ponad 25 lat. Jest polską siecią ponad 350 sklepów z obszaru RTV, AGD, IT. Firma zwraca szczególna uwagę na pomoc Klientowi w doborze sprzętu w optymalnej dla niego cenie. Zapewnia również bardzo duży zakres świadczeń dotyczących transportu czy montażu po sprzedaży.

 

 

Zadania i cele

 

Max Elektro swoją działalność prowadzi w formie hurtowni ze sprzętem RTV,AGD i IT. Swoje funkcjonowanie opiera na dobrych relacjach partnerskich. "Max Elektro dystrybuuje do sklepów urządzenia znanych marek w bardzo dobrych cenach. Dodatkowo oferuje im budowanie świadomości marki oraz promocję sieci, do której będą należeć. Właściciele sklepów podejmują decyzję współpracy na zasadach grupy zakupowej, ponieważ dzięki temu zyskują niezależność oraz pespektywę wspólnej reklamy” – wspomina Tomasz Suchy, Dyrektor Handlowy RTV/SDA/IT.

 

 

Platforma sprzedażowa umożliwia sprawne zarządzanie dystrybucją w sieci sklepów internetowych.

 

 

Max Elektro we współpracy z Ideo już od ponad 4 lat rozbudowuje platformę e-commerce o narzędzia, której powalają na sprawną obsługę e-sklepów należących do grupy zakupowej. Rozbudowana platforma sprzedażowa głównego sklepu Max Elektro jest zintegrowana z franczyzowymi punktami na terenie całej Polski. Osoby zamawiające produkty mogą odebrać je w wybranym sklepie „tuż za Twoim rogiem”, w kilkuset miejscowościach. Ponadto istnieje możliwość skorzystania z usług dodatkowych świadczonych przez sklep, takich jak dostarczenie towaru, jego transport, zakupy ratalne, ubezpieczenie sprzętu, zamontowanie oraz jego konfiguracja.

 

Platforma e-commerce została wdrożona w oparciu o silnik Edito CMS, który zapewnia jej wysoką wydajności. System daje możliwość uproszczenia techniki modyfikacji istniejących sklepów lub dodawania kolejnych. Administrator może monitorować oraz dokonywać zmian związanych z konfiguracją płatności, a także modyfikować/rozszerzać ofertę danego sklepu. Zastosowanie podejścia omnichannel sprawia, że klienci mają zagwarantowane te same doświadczenia zakupowe w każdym miejscu zetknięcia się z grupą Max Elektro. Bez względu na to czy kontakt odbędzie się przez Internet, czy w sklepie stacjonarnym.

 

Na platformie wdrożyliśmy funkcję kart typu Rich Card, która zapewnia najwyższą jakość publikowanych treści.  Umożliwia ona wprowadzanie odpowiednich opisów, zdjęć i prezentacji, które zwiększają atrakcyjność oferty, a co za tym idzie, znacząco wpływają na sprzedaż. Dzięki niej informacja o danym produkcie może mieć formę preferowaną przez producenta. Platforma została również zintegrowana z bazą e-Opisy dostarczającą szeroką gamę zasobów informacyjnych na temat danych technicznych asortymentu prezentowanego w sklepie. Poza tym E-Opisy posiadają bazę filtrów dla każdej kategorii produktowej. Dzięki temu użytkownik w łatwy sposób wyszuka odpowiedni dla niego asortyment.

 

Dodatkowo na platformie sprzedażowej wdrożony został system ERP – Naviero, który umożliwia aktualizowanie oferty produktowej we wszystkich sklepach. Dzięki tej funkcji wszystkie stany magazynowe, polityka cenowa, czas dostarczenia produktu czy  informacje o sklepie należącym do sieci Max Elektro są automatycznie aktualizowane.

 

Na platformie zaimplementowana został funkcja koszyka one step, która ułatwia proces zakupowy oraz udostępnia na jednej karcie informacje dotyczące parametrów zamówienia. Po wybraniu miejsca i sposobu dostawy, usług dodatkowych oraz sposobu płatności koszyk automatycznie przelicza koszty końcowe.

 

Dodatkowo we współpracy z firmą SYNERISE został wdrożony kod śledzenia platformy, który podnosi efektywność działań marketingowych.

 

Główne korzyści dla klienta:

 

  • Wszechstronna obsługa sieci sklepów internetowych,
  • Intuicyjne narzędzia pozwalające na zarządzanie sklepami partnerów,
  • Integracje usprawniające zarządzanie sprzedażą,
  • Koszyk one step – szczegółowe informacje na temat końcowego etapu sprzedaży.

 

Klienci o nas

  • Współpracę z Ideo oceniamy bardzo dobrze, a wdrożone przez firmę rozwiązania traktujemy jako w pełni odpowiadające naszym potrzebom.
    MACIEJ KOWALEWSKI, Szef Marketingu thyssenkrupp Materials Poland
  • Portal spełnia nasze oczekiwania, stanowiąc jednoczenie spójny element strategii biznesowej naszej firmy. Uważamy firmę Ideo za rzetelnego kontrahenta i godnego polecenia partnera biznesowego.
    SONIA KONDRATOWICZ, Dyrektor ds. Cyfrowego Rozwoju Biznesu, Medicover Polska
  • Firma Ideo wykazała się sumiennością i profesjonalizmem podczas wszystkich etapów współpracy.
    KAMIL KIRKER, Członek Zarządu Farmacol

Jak możemy Ci pomóc?

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ideo Sp. z o. o., w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego. Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałam/em się z

klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Ideo Sp. z o.o.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ideo Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie (35-234), przy ul. Nad Przyrwą 13.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem odo@ideo.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego na podstawie art. 6 ust 1 lit. b oraz lit. f RODO.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do odpowiedzi na korespondencję, a w przypadku, gdy na jej podstawie zostanie wszczęta procedura ofertowania i/lub zawarta umowa na wykonanie usług, wówczas przez czas trwania umowy, a po zakończeniu jej obowiązywania do czasu upływu terminów roszczeń z niej wynikających, co do zasady 3 lata, maksymalnie 6 lat (art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f RODO).
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, [jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody: prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem].
  7. Jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne. W razie niepodania danych osobowych, nie będzie możliwa odpowiedź w sprawie opisanej przez Panią/Pana w formularzu kontaktowym.
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

 

Zgodnie z art. 21 ust. 4 RODO informuję, iż przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących Pani/Panu danych osobowych. Sprzeciw należy złożyć inspektorowi ochrony danych, którego dane kontaktowe wskazane są w pkt 2. Zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO, składając sprzeciw, należy wskazać jego przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją.