Funkcjonalna platforma sprzedażowa dla MaxFliz

Funkcjonalna platforma sprzedażowa dla MaxFliz

Funkcjonalna platforma sprzedażowa dla MaxFliz.

MaxFliz Sp. z o.o. jest firmą zajmującą się wyposażeniem wnętrz, oferując swoim Klientom produkty najwyższej jakości. Swoją działalność rozpoczęła w 1993 roku i obecnie współpracuje z zespołem 700 architektów. Kilkunastoletnia działalności MaxFliz pozwoliła na rozwinięcie sieć salonów oraz outletów w czterech stolicach województw - Katowice, Kraków, Wrocław i Warszawa.

 

 

Zadania i cele

 

Głównym założeniem projektu była budowa oraz wdrożenie systemu sprzedażowego, który został połączony z zewnętrznymi systemami informatycznymi Klienta.

 

 

 

Praktyczny i intuicyjny sklep internetowy z rozszerzoną ofertą produktową.

 

 

 

Budowę platformy e-commerce oparliśmy na naszym autorskim systemie do zarządzania treścią Edito CMS. Dodatkowo sklep internetowy zintegrowaliśmy z systemem Comarch ERP Optima, który jest wsparciem w prowadzeniu księgowości. Na podstawie unikalnego kodu produktu informacje o nim są automatycznie sczytywane z systemu Optima. Kod ten nadawany jest osobno dla każdego z produktów.

 

W oparciu o system ERP stworzyliśmy drzewo kategorii produktów, które pobiera dane z poziomu katalogu grup produktowych. W platformie Edito znajdują się również zaimportowane szczegółowe opisy towarów ze zdjęciami, ich specyfikacja, czy też aktualne ceny. Dodatkowym rozwiązaniem jest funkcja, która pozwala na określenie dostępnego stanu minimalnego danego produktu, który musi pozostać w magazynie. Opcja ta pozwala na sprawne zatowarowanie sklepu oraz zminimalizowanie ryzyka pojawienia się pomyłek.

 

Kolejnym krokiem, który został zrealizowany była integracja sklepu z systemem Przelewy24. Dzięki możliwości wybrania najwygodniejszej opcji płatności zakupy w sklepie będą szybkie i komfortowe. Dodatkową korzyścią jest mechanizm, który automatycznie przelicza koszty dostawy, dostosowując cenę do wybranego przez Klienta rodzaju wysyłki. Zamówiony towar można odebrać osobiście w salonie MaxFliz, jak również za pośrednictwem kurierów DHL. Aby ułatwić kupującym śledzenie przesyłek platforma została zintegrowana z API firmy.

 

Interesującym elementem strony jest również wykorzystanie mechanizmu Algolia. Rozwiązanie to daje możliwość dostępu do dodatkowych, specyficznych funkcji wyszukiwania na wszystkich platformach oraz urządzeniach. Podczas realizacji projektu mechanizm ten posłużył do indeksowania zawartości strony oraz jako podstawa dla wyszukiwarki produktów.

 

Strona została podzielona na funkcjonalne sekcje, takie jak nowości, usługi, oferta czy aktualności. Taki układ sprawia, że strona staje się jasna i przejrzysta dla użytkownika.

 

Osiągnięte efekty:

 

  • Interesujący katalog produktów,
  • Optymalizacja procesów zakupowych,
  • Intuicyjny oraz przejrzysty układ strony,
  • Łatwa i szybka nawigacja po produktach.

 

Klienci o nas

  • Współpracę z Ideo oceniamy bardzo dobrze, a wdrożone przez firmę rozwiązania traktujemy jako w pełni odpowiadające naszym potrzebom.
    MACIEJ KOWALEWSKI, Szef Marketingu thyssenkrupp Materials Poland
  • Portal spełnia nasze oczekiwania, stanowiąc jednoczenie spójny element strategii biznesowej naszej firmy. Uważamy firmę Ideo za rzetelnego kontrahenta i godnego polecenia partnera biznesowego.
    SONIA KONDRATOWICZ, Dyrektor ds. Cyfrowego Rozwoju Biznesu, Medicover Polska
  • Firma Ideo wykazała się sumiennością i profesjonalizmem podczas wszystkich etapów współpracy.
    KAMIL KIRKER, Członek Zarządu Farmacol

Jak możemy Ci pomóc?

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ideo Sp. z o. o., w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego. Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałam/em się z

klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Ideo Sp. z o.o.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ideo Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie (35-234), przy ul. Nad Przyrwą 13.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem odo@ideo.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego na podstawie art. 6 ust 1 lit. b oraz lit. f RODO.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do odpowiedzi na korespondencję, a w przypadku, gdy na jej podstawie zostanie wszczęta procedura ofertowania i/lub zawarta umowa na wykonanie usług, wówczas przez czas trwania umowy, a po zakończeniu jej obowiązywania do czasu upływu terminów roszczeń z niej wynikających, co do zasady 3 lata, maksymalnie 6 lat (art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f RODO).
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, [jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody: prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem].
  7. Jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne. W razie niepodania danych osobowych, nie będzie możliwa odpowiedź w sprawie opisanej przez Panią/Pana w formularzu kontaktowym.
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

 

Zgodnie z art. 21 ust. 4 RODO informuję, iż przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących Pani/Panu danych osobowych. Sprzeciw należy złożyć inspektorowi ochrony danych, którego dane kontaktowe wskazane są w pkt 2. Zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO, składając sprzeciw, należy wskazać jego przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją.