Portal informacyjny Agropolska.pl

Portal informacyjny Agropolska.pl

Głównym zadaniem było uproszczenie struktury serwisu, a tym samym zwiększenie jego intuicyjności.

Agencja Promocji Rolnictwa i Agrobiznesu APRA to wydawnictwo specjalizujące się w publikowaniu treści o tematyce rolnej i ogrodniczej. Firma często jest partnerem wielu targów o profilu rolniczym oraz dodatkowo specjalizuje się w prowadzeniu doradztwa prawnego.

 

 

Zadania i cele

 

Agropolska.pl jest portalem informacyjnym skierowanym do rolników oraz osób zainteresowanych dziedziną związaną z gospodarką. Główne założenia projektu dotyczyły uproszczenia obsługi serwisu oraz wzrostu jego intuicyjności. Dla zwiększenia swobody mobilności zostało wprowadzone 9 działów tematycznych.

 

W serwisie znajdują się najbardziej aktualne informacje dotyczące m.in. hodowli zwierząt, technik związanych z rolnictwem czy odnawialnych źródeł energii. Natomiast w dziale Aktualności znajdziemy najnowsze wiadomości zarówno z Polski, Europy, jaki i z całego świata.

 

 

 

Budowę serwisu oparliśmy o nasz autorski system Edito CMS w technologii PHP. W jego skład wchodzą m.in. wewnętrzne moduły umożliwiające rozliczenie pracy redaktorów oraz sklep internetowy.

 

 

 

Projekt zakładał wdrożenie modułu sklepu internetowego, w którego zasobach znalazły się czasopisma i książki związane z tematyką rolną i hodowlaną. Dodatkowo zaimplementowany został moduł pokazujący Agronotowania giełdowe, a także moduł Ankiet Dynamicznych, który daje możliwość redaktorom na swobodne projektowanie formularzy.

 

Nowością jest wdrożenie dedykowanego modułu wewnętrznego, który służy do rozliczania czasu pracy redaktorów. Jest on wsparciem dla działu finansowo-księgowy APRA, który ułatwia rejestrowanie umieszczanych na stronie artykułów oraz rozliczanie pracy dziennikarzy zgodnie z przyjętymi kryteriami, takimi jak np. ilość wyświetleń lub obojętność tekstu.

 

Serwis został zaprojektowany w technologii Responsive Web Design, który ułatwia użytkownikom korzystanie z dostępnych urządzeń mobilnych.

 

 

Główne korzyści dla klienta:

 

  • Nowy wygląd dostosowany do wielkości okna przeglądarki,
  • Zbudowanie większego grona czytelników,
  • Łatwy w obsłudze interfejs,
  • Moduł wspierający pracę działu finansowo-księgowego,
  • Przedstawienie asortymentu,
  • Intuicyjna obsługa panelu administracyjnego.

Klienci o nas

  • Współpracę z Ideo oceniamy bardzo dobrze, a wdrożone przez firmę rozwiązania traktujemy jako w pełni odpowiadające naszym potrzebom.
    MACIEJ KOWALEWSKI, Szef Marketingu thyssenkrupp Materials Poland
  • Portal spełnia nasze oczekiwania, stanowiąc jednoczenie spójny element strategii biznesowej naszej firmy. Uważamy firmę Ideo za rzetelnego kontrahenta i godnego polecenia partnera biznesowego.
    SONIA KONDRATOWICZ, Dyrektor ds. Cyfrowego Rozwoju Biznesu, Medicover Polska
  • Firma Ideo wykazała się sumiennością i profesjonalizmem podczas wszystkich etapów współpracy.
    KAMIL KIRKER, Członek Zarządu Farmacol

Jak możemy Ci pomóc?

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ideo Sp. z o. o., w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego. Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałam/em się z

klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Ideo Sp. z o.o.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ideo Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie (35-234), przy ul. Nad Przyrwą 13.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem odo@ideo.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego na podstawie art. 6 ust 1 lit. b oraz lit. f RODO.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do odpowiedzi na korespondencję, a w przypadku, gdy na jej podstawie zostanie wszczęta procedura ofertowania i/lub zawarta umowa na wykonanie usług, wówczas przez czas trwania umowy, a po zakończeniu jej obowiązywania do czasu upływu terminów roszczeń z niej wynikających, co do zasady 3 lata, maksymalnie 6 lat (art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f RODO).
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, [jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody: prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem].
  7. Jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne. W razie niepodania danych osobowych, nie będzie możliwa odpowiedź w sprawie opisanej przez Panią/Pana w formularzu kontaktowym.
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

 

Zgodnie z art. 21 ust. 4 RODO informuję, iż przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących Pani/Panu danych osobowych. Sprzeciw należy złożyć inspektorowi ochrony danych, którego dane kontaktowe wskazane są w pkt 2. Zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO, składając sprzeciw, należy wskazać jego przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją.