Platforma intranetowa dla Azoty Puławy

Platforma intranetowa dla Azoty Puławy

Wdrożenie rozbudowanej platformy intranetowej dla przedsiębiorstwa Azoty Puławy.

Grupa Azoty  jest jednym z liderów branży nawozowo-chemicznej w Polsce oraz zajmuje silną, drugą pozycję w Unii Europejskiej. W skład grupy wchodzą cztery największe zakłady chemiczne w kraju, wiele spółek-córek oraz firmy produkcyjne z Niemiec i Senegalu. Rozbudowana Grupa posiada własną infrastrukturę logistyczną, a także zaplecze badawcze, projektowe  oraz serwisowe. Działania spółki czynią ją jedną z najbardziej innowacyjnych gałęzi przemysłu w Europie.

 

 

Zadania i cele

 

Projekt zlecony przez Klienta Azoty Puławy zakładał zaprojektowanie od podstaw oraz wdrożenie rozbudowanego systemu intranetowego.

 

 

Główne założenie całego przedsięwzięcia obejmowało usprawnienie komunikacji wewnętrznej wśród pracowników, szybszą i prostszą dystrybucję treści oraz możliwość interakcji na linii spółka – pracownik.

 

 

Wdrożony intranet został oparty na autorskim systemie Edito CMS. Zgodnie z potrzebami Klienta na platformie umieściliśmy odzwierciedlenie struktury pionów i działów. Natomiast indywidualne konto pracownika pozwala na przypisanie go odpowiedniej grupy. Dla ułatwienia codziennej pracy system daje możliwość automatycznego logowania pracownika w obrębie domeny.

 

Wdrożona platforma umożliwia publikowanie materiałów, dokumentów czy załączanie ważnych plików. Zamieszczony na stronie moduł „Kalendarz” pozwala na publikowanie informacji dotyczących wydarzeń firmowych prezentowanych chronologicznie. Każde wydarzenie zawiera datę oraz tytuł z linkiem do opisu.

 

Rozwiązanie daje możliwość umieszczania w nim ankiet dla pracowników wykorzystywanych w celach poznawczych oraz informacyjnych dotyczących ich oczekiwań. Dodatkowo zamieszczony na stronie moduł platformy mailingowej pozwala na administrowanie subskrypcją, a także na wysyłkę przygotowanych wiadomości do zapisanych w bazie subskrybentów.

 

Platforma intranetowa zwiera ważny element nawigacyjny jakim jest zaawansowana wyszukiwarka pełnotekstowa. Dzięki jej funkcjonalnościom dotarcie do interesujących informacji staje się łatwiejsze i szybsze. Wyszukiwarka umożliwia przeszukanie treści poprzez wpisanie słów lub fraz kluczowych, jak również używając filtrów dotyczących aktualności, wydarzeń, stron informacyjnych, galerii czy ogłoszeń. Dodatkowymi elementami narzędzia są bloki wyszukiwarki związane z kontaktami oraz bazami dokumentów. Wdrożony system CMS posiada funkcję zbierania statystyk wyszukiwanych fraz, dzięki nim firma otrzymuje informacje dotyczące aktualnych potrzeb pracowników.

 

Wykonany projekt obejmował działania, takie jak:

 

  • analiza przedwdrożeniowa, czyli poznanie potrzeb oraz celów organizacji
  • wdrożenie platformy dopasowanej do indywidualnych potrzeb Klienta
  • połączenie inranetu z zewnętrznymi systemami oraz zaimportowanie danych
  • szkolenia systemowe dla użytkowników
  • pomoc techniczna po wdrożeniu oraz możliwość rozbudowy systemu

 

Główne korzyści dla klienta:

 

  • Innowacyjny system usprawniający komunikację,
  • Rozwiązanie umożliwiające budowę społeczności,
  • kalendarza wydarzeń firmowych,
  • elektroniczny system rezerwacji zasobów firmowych,
  • możliwość stworzenia bazy wiedzy,
  • gotowość do dalszej współpracy w innych projektach.

Klienci o nas

  • Współpracę z Ideo oceniamy bardzo dobrze, a wdrożone przez firmę rozwiązania traktujemy jako w pełni odpowiadające naszym potrzebom.
    MACIEJ KOWALEWSKI, Szef Marketingu thyssenkrupp Materials Poland
  • Portal spełnia nasze oczekiwania, stanowiąc jednoczenie spójny element strategii biznesowej naszej firmy. Uważamy firmę Ideo za rzetelnego kontrahenta i godnego polecenia partnera biznesowego.
    SONIA KONDRATOWICZ, Dyrektor ds. Cyfrowego Rozwoju Biznesu, Medicover Polska
  • Firma Ideo wykazała się sumiennością i profesjonalizmem podczas wszystkich etapów współpracy.
    KAMIL KIRKER, Członek Zarządu Farmacol

Jak możemy Ci pomóc?

Jak możemy ci pomóc?

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ideo Sp. z o. o., w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego. Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałam/em się z

klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Ideo Sp. z o.o.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ideo Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie (35-234), przy ul. Nad Przyrwą 13.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem odo@ideo.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego na podstawie art. 6 ust 1 lit. b oraz lit. f RODO.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do odpowiedzi na korespondencję, a w przypadku, gdy na jej podstawie zostanie wszczęta procedura ofertowania i/lub zawarta umowa na wykonanie usług, wówczas przez czas trwania umowy, a po zakończeniu jej obowiązywania do czasu upływu terminów roszczeń z niej wynikających, co do zasady 3 lata, maksymalnie 6 lat (art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f RODO).
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, [jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody: prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem].
  7. Jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne. W razie niepodania danych osobowych, nie będzie możliwa odpowiedź w sprawie opisanej przez Panią/Pana w formularzu kontaktowym.
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

 

Zgodnie z art. 21 ust. 4 RODO informuję, iż przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących Pani/Panu danych osobowych. Sprzeciw należy złożyć inspektorowi ochrony danych, którego dane kontaktowe wskazane są w pkt 2. Zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO, składając sprzeciw, należy wskazać jego przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją.