Ponad 100-osobowy zespół specjalistów, pracujących nad wdrażaniem i rozwojem Edito CMS.
Każdy z klientów ma inne wymagania, potrzeby i cele, nawet pomimo podobnego profilu działalności. Dlatego nie wdrażamy Platformy Edito CMS jako pudełkowych rozwiązań.
Każde wdrożenie jest inne. Dlatego zawsze podchodzimy do projektu indywidualnie i z jednakową dbałością o szczegóły.
Przez lata działalności i kilkaset zrealizowanych projektów wypracowaliśmy skuteczny model wdrażania naszych aplikacji. Dzieli się on na następujące etapy:
Kluczowy etap, szczególnie przy tego realizacji większych projektów. Należyte rozpoznanie potrzeb, zebranie wszelkich funkcjonalności - wszystko to decyduje o jakości i sukcesie całego zlecenia. Z tego względu, na początku współpracy spotyka się z klientem zespół naszych specjalistów, aby jak najlepiej poznać potrzeby i oczekiwania klienta odnośnie systemu.
W ramach analizy potrzeb pomocnym dokumentem jest brief. Zadajemy w nim pytania o wstępne wymagania klienta wobec realizowanego projektu. Staramy się również poznać specyfikę działalności klienta i jego branżę, największą konkurencję itd.
Często polecamy i realizujemy również analizę użyteczności obecnego serwisu i/lub serwisów konkurencji. Raporty powstające w ramach tej usługi stanowią dodatkowe i jednocześnie bardzo znaczące wsparcie dla zespołu projektowego. Dzięki tym raportom można uniknąć błędów popełnionych na obecnej stronie (oraz przez konkurencję).
Zwany również makietą, jest to dokument zawierający szczegółowy opis rozmieszczenia i zasad działania poszczególnych elementów tworzonego systemu. Powstaje on na bazie otrzymanych podczas analizy informacji, jednak przez cały czas w porozumieniu z klientem. Obrazuje, jak finalna wersja projektowanego systemu będzie działała, jak użytkownik będzie wchodził z nią w interakcje.
Daje również obraz wyglądu i rozmieszczenia elementów. Należy pamiętać, że makiety bazują na schematach i nie uwzględniają kolorystyki, stylu czy finalnych tekstów przewidzianych w projekcie. Skupiają się na przedstawieniu układu elementów stron oraz opisują sposób ich funkcjonowania, zgodnie z oczekiwaniami klienta oraz najnowszymi standardami projektowania użytecznych serwisów internetowych.
Z reguły projekt funkcjonalny dotyczy budowy strony głównej oraz najważniejszych podstron systemu i obejmuje takie elementy jak:
Projekt funkcjonalny jest wiążącym obydwie strony dokumentem zawierającym wszelkie funkcjonalności przewidziane w finalnym systemie. Następnie na bazie tej specyfikacji przystępujemy do prac wdrożeniowych. Bazę do pracy stanowi platforma Edito CMS, która jest elastycznie dostosowywana i rozbudowywana, w celu zapewnienia funkcjonalności ustalonych podczas etapu planowania i projektowania oraz spełnienia założonych celów.
Po zakończeniu każdego etapu wdrożenia przeprowadzane są bieżące testy funkcjonowania wdrożonego modułu. Natomiast na zakończenie prac, projekt jest poddany intensywnym testom i przechodzi audyt wewnętrzny. Podczas etapu testowania ważny jest niejednokrotnie również udział klienta.
Gdy audyt przebiegnie pomyślnie i system jest już wolny od błędów, następuje jego uruchomienie i udostępnienie użytkownikom końcowym.
Zaawansowany system zarządzania treścią w serwisie internetowym.
Moduły i aplikacje Edito CMS dla portali informacyjnych i społecznościowych.
Zestaw modułów tworzących zintegrowany system intranetowy.
Zaawansowane rozwiązania e-commerce dla rynków B2C oraz B2B.
Aplikacja do zarządzania bazą e-maili i prowadzenia kampanii e-mailingowych.
Zestaw modułów CMS tworzący efektywny system e-learningowy.
Na bazie platformy Edito CMS powstają dedykowane aplikacje internetowe.