Wdrożenie programu lojalnościowego

Wdrożenie programu lojalnościowego

Wdrożenie programu lojalnościowego dla Voltimum.

Voltimum jest jednym z największych serwisów internetowych, który dostarcza globalne informacje o produktach, szkoleniach i nowościach z rynku branży elektrycznej. Marka skupia społeczność liczącą ponad 400 tys. osób – są to głównie instalatorzy, wykonawcy i hurtownicy. Firma posiada kilkanaście oddziałów na całym świecie.

 

 

Zadania i cele

 

 

Współpraca z Klientem obejmowała zaprojektowanie i wdrożenie programu lojalnościowego Voltimum Plus, dedykowanego instalatorom oraz fachowcom branży elektrycznej. Projekt realizowaliśmy w bezpośredniej współpracy ze spółką Motivation Direct.

 

W proces przygotowywania programu zostali zaangażowani jedni z największych dystrybutorów w branży - CEF, KEW Electrical, Shop4 i Medlock Electrical Distributors oraz międzynarodowych producentów – Schneider Electrical, Signify, LINIAN i WAGO.

 

 

 

Praktyczny i merytoryczny program lojalnościowy dedykowany grupie fachowców z branży.

 

 

 

Uczestnicy programu mają do dyspozycji platformę lojalnościową, na której mogą się zarejestrować oraz zrealizować zakupy u partnerskiego dystrybutora lub producenta. Każdy uczestnik posiada swoje indywidualne konto, które jest automatycznie zasilane punktami za każdorazowy zakup u partnera. Dostępne są również dla użytkowników webinaria oraz wydarzenia online, które są świetnym sposobem na poszerzanie swojej wiedzy. Udział w nich także umożliwia zdobycie punktów w programie.

 

Gdy uczestnik zbierze odpowiednią liczbę punktów, może przeznaczyć je na dowolną nagrodę bądź nagrody, które znajdują się w obszernym katalogu. Drugą możliwością dostępną w katalogu jest przekazanie uzyskanych punktów na cele charytatywne dzięki Electrical Industries Charity.

 

Program Voltimum Plus funkcjonuje w Wielkiej Brytanii i już od momentu uruchomienia zyskał wielu zainteresowanych użytkowników. Tylko 6 miesięcy po wdrożeniu liczba aktywnych uczestników wynosiła kilka tysięcy, a do programu wciąż przystępują kolejne marki z branży elektrycznej. W związku z dużym zainteresowaniem niebawem planujemy uruchomić program w 3 następnych państwach europejskich.

 

Główne korzyście dla klienta:

 

  • Profesjonalny program lojalnościowy dla fachowców z branży,
  • dedykowane funkcjonalności w panelu administracyjnym,
  • rozwój zaangażowanej społeczności skupionej wokół marki,
  • rozwój międzynarodowy.

Klienci o nas

  • Współpracę z Ideo oceniamy bardzo dobrze, a wdrożone przez firmę rozwiązania traktujemy jako w pełni odpowiadające naszym potrzebom.
    MACIEJ KOWALEWSKI, Szef Marketingu thyssenkrupp Materials Poland
  • Portal spełnia nasze oczekiwania, stanowiąc jednoczenie spójny element strategii biznesowej naszej firmy. Uważamy firmę Ideo za rzetelnego kontrahenta i godnego polecenia partnera biznesowego.
    SONIA KONDRATOWICZ, Dyrektor ds. Cyfrowego Rozwoju Biznesu, Medicover Polska
  • Firma Ideo wykazała się sumiennością i profesjonalizmem podczas wszystkich etapów współpracy.
    KAMIL KIRKER, Członek Zarządu Farmacol

Jak możemy Ci pomóc?

Jak możemy ci pomóc?

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ideo Sp. z o. o., w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego. Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałam/em się z

klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Ideo Sp. z o.o.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ideo Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie (35-234), przy ul. Nad Przyrwą 13.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem odo@ideo.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego na podstawie art. 6 ust 1 lit. b oraz lit. f RODO.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do odpowiedzi na korespondencję, a w przypadku, gdy na jej podstawie zostanie wszczęta procedura ofertowania i/lub zawarta umowa na wykonanie usług, wówczas przez czas trwania umowy, a po zakończeniu jej obowiązywania do czasu upływu terminów roszczeń z niej wynikających, co do zasady 3 lata, maksymalnie 6 lat (art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f RODO).
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, [jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody: prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem].
  7. Jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne. W razie niepodania danych osobowych, nie będzie możliwa odpowiedź w sprawie opisanej przez Panią/Pana w formularzu kontaktowym.
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

 

Zgodnie z art. 21 ust. 4 RODO informuję, iż przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących Pani/Panu danych osobowych. Sprzeciw należy złożyć inspektorowi ochrony danych, którego dane kontaktowe wskazane są w pkt 2. Zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO, składając sprzeciw, należy wskazać jego przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją.