Strona wizerunkowa dla Nowodvorski Lighting

Strona wizerunkowa dla Nowodvorski Lighting

Strona wizerunkowa dla Nowodvorski Lighting.

Nowodvorski Lighting jest znanym producentem oświetlenia dekoracyjnego w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Swoją działalność rozpoczął w 1994 r. i od samego początku istnienia wprowadza w życie nowoczesne projekty, zachowując przy tym wysoki standard produkcji, innowacyjne technologie i automatyzację pracy.

 

 

Zadania i cele

 

Zgodnie z projektem powstałym we współpracy z Klientem zbudowaliśmy i wdrożyliśmy nową stronę wizerunkową funkcjonująca w dwóch językach – polskim i angielskim. Serwis www został zaprojektowany na funkcjonalnej platformie Edito CMS. Zastosowane technologie gwarantują wysoką wydajność strony. Dodatkowo, aby wprowadzić  automatyzację zarządzania katalogiem produktowym, serwis zintegrowaliśmy z platformą PIM (Product Information Management).

 

 

 

Połączenie platformy PIM z szybkim serwisem www zachęca do zakupów.

 

 

 

Innowacyjna strona internetowa została podzielona na 4 katalogi przedstawiające ofertę produktów z konkretnej kategorii. Katalogi zostały wyposażone w zaawansowane filtry wyszukiwania, umożliwiające w łatwy sposób znalezienie właściwego artykułu. Zawartość kart produktowych wzbogacona jest o szczegółowe opisy oraz istotne informacje techniczne.

 

Zaprojektowana witryna zawiera podział na dwie strefy B2B. Po zalogowaniu do systemu partnerzy handlowi oraz projektanci, uzyskują dostęp do szerokiej bazy modeli 3D oraz informacji związanych z życiem firmy. Na stronie internetowej znajdują się informacje o firmie oraz mapy umożliwiające wyszukanie salonow współpracujących w całej Europie.

 

Serwis został zoptymalizowany, tak aby działał szybciej i wydajniej. Na stronie wdrożyliśmy mechanizm code splitting, który powoduje, że na danej witrynie wyświetlają się tylko style i skrypty, które w danym momencie potrzebuje użytkownik. Zaimplementowaliśmy również customowy CSS, który zmniejsza jego wagę, natomiast zastosowane właściwości, takie jak np. content-visibility i lazy load do zdjęć, mają pozytywny wpływ na szybkość renderowania strony.

 

Poza integracją z systemem PIM, strona została powiązana z programem FreshMail, który umożliwia wysyłanie newsletterów i mailingów.

 

Główne korzyści dla klienta:

 

  • Innowacyjna i wydajna strona www odnosząca się do cech produktów firmy
  • zrozumiały i przejrzysty layout oraz wysoka wydajność strony,
  • interesujące przedstawienie produktów,
  • strefa B2B (partnerzy i projektanci).

Klienci o nas

  • Współpracę z Ideo oceniamy bardzo dobrze, a wdrożone przez firmę rozwiązania traktujemy jako w pełni odpowiadające naszym potrzebom.
    MACIEJ KOWALEWSKI, Szef Marketingu thyssenkrupp Materials Poland
  • Portal spełnia nasze oczekiwania, stanowiąc jednoczenie spójny element strategii biznesowej naszej firmy. Uważamy firmę Ideo za rzetelnego kontrahenta i godnego polecenia partnera biznesowego.
    SONIA KONDRATOWICZ, Dyrektor ds. Cyfrowego Rozwoju Biznesu, Medicover Polska
  • Firma Ideo wykazała się sumiennością i profesjonalizmem podczas wszystkich etapów współpracy.
    KAMIL KIRKER, Członek Zarządu Farmacol

Jak możemy Ci pomóc?

Jak możemy ci pomóc?

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ideo Sp. z o. o., w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego. Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałam/em się z

klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Ideo Sp. z o.o.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ideo Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie (35-234), przy ul. Nad Przyrwą 13.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem odo@ideo.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego na podstawie art. 6 ust 1 lit. b oraz lit. f RODO.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do odpowiedzi na korespondencję, a w przypadku, gdy na jej podstawie zostanie wszczęta procedura ofertowania i/lub zawarta umowa na wykonanie usług, wówczas przez czas trwania umowy, a po zakończeniu jej obowiązywania do czasu upływu terminów roszczeń z niej wynikających, co do zasady 3 lata, maksymalnie 6 lat (art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f RODO).
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, [jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody: prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem].
  7. Jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne. W razie niepodania danych osobowych, nie będzie możliwa odpowiedź w sprawie opisanej przez Panią/Pana w formularzu kontaktowym.
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

 

Zgodnie z art. 21 ust. 4 RODO informuję, iż przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących Pani/Panu danych osobowych. Sprzeciw należy złożyć inspektorowi ochrony danych, którego dane kontaktowe wskazane są w pkt 2. Zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO, składając sprzeciw, należy wskazać jego przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją.