Strona internetowa dla NFZ

Strona internetowa dla NFZ

Strona internetowa dla NFZ.

Narodowy Fundusz Zdrowia (NFZ) – jest instytucją państwową zajmującą się świadczeniem opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych. Została ona założona w 2004 r., w jej skład wchodzi jednostka Centralna oraz 16 ośrodków regionalnych. Jej głównym zadaniem jest finansowanie świadczeń zdrowotnych dla osób ubezpieczonych oraz refundacja wybranych leków.

 

 

Zadania i cele

 

Głównym zadaniem było zoptymalizowanie kształtu informacji. Umożliwienie różnym instytucjom oraz odbiorcom indywidualnym szybkie dotarcie do ważnych dla nich informacji. Aby sprostać tym wymaganiom maksymalnie uprościliśmy te mechanizmy.

 

 

 

Celem priorytetowym całego przedsięwzięcia, było wdrożenie rozbudowanego serwisu informacyjnego na potrzeby Centrali oraz określonych przez Klienta oddziałów na terenie Polski.

 

 

 

Do stworzenia strony internetowej zastosowaliśmy jeden ze sztandarowych modułów systemu Edito CMS, „Aktualności”. Główną zaletą tego elementu jest możliwość jego wielokrotnego wykorzystania w ramach struktury serwisu. Zapewnia on zorganizowanie obszaru z bieżącymi informacjami związanymi z działalnością NFZ. Dzięki tej funkcji strona internetowa może być stale aktualizowana.

 

Opublikowanie treści pojawia się w dwóch wersjach:

 

  • wyszczególnienie informacji – pojawiająca się lista obejmuje ustaloną ilość informacji, która podzielona jest na strony, wszystkie wpisy zawierają tytuł, skrócony opis, miniaturowe zdjęcia, datę dodania.
  • cała treść informacji – zawiera m.in. tytuł, datę dodania, zawartość informacji, grafiki i tabele.

 

Dodatkowe wdrożenia obejmowały:

 

  • wszechstronną administracją strony internetowej wraz z jej rozwojem
  • usprawnienia bieżących funkcjonalności oraz możliwość realizacji nowych
  • wsparcie w opiece nad wdrożonymi systemami oraz ich aktualizację
  • stały monitoring serwisu i reakcja na powstałe zagrożenia

 

Główne korzyści dla klienta:

 

  • przyjazna dla użytkownika nawigacja, przystępna architektura informacji,
  • automatyzacja komunikacji z użytkownikami,
  • spójna komunikacja marketingowa,
  • wsparcie techniczne,
  • dostosowanie strony internetowej do wielkości okna przeglądarki.

Klienci o nas

  • Współpracę z Ideo oceniamy bardzo dobrze, a wdrożone przez firmę rozwiązania traktujemy jako w pełni odpowiadające naszym potrzebom.
    MACIEJ KOWALEWSKI, Szef Marketingu thyssenkrupp Materials Poland
  • Portal spełnia nasze oczekiwania, stanowiąc jednoczenie spójny element strategii biznesowej naszej firmy. Uważamy firmę Ideo za rzetelnego kontrahenta i godnego polecenia partnera biznesowego.
    SONIA KONDRATOWICZ, Dyrektor ds. Cyfrowego Rozwoju Biznesu, Medicover Polska
  • Firma Ideo wykazała się sumiennością i profesjonalizmem podczas wszystkich etapów współpracy.
    KAMIL KIRKER, Członek Zarządu Farmacol

Jak możemy Ci pomóc?

Jak możemy ci pomóc?

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ideo Sp. z o. o., w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego. Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałam/em się z

klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Ideo Sp. z o.o.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ideo Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie (35-234), przy ul. Nad Przyrwą 13.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem odo@ideo.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego na podstawie art. 6 ust 1 lit. b oraz lit. f RODO.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do odpowiedzi na korespondencję, a w przypadku, gdy na jej podstawie zostanie wszczęta procedura ofertowania i/lub zawarta umowa na wykonanie usług, wówczas przez czas trwania umowy, a po zakończeniu jej obowiązywania do czasu upływu terminów roszczeń z niej wynikających, co do zasady 3 lata, maksymalnie 6 lat (art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f RODO).
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, [jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody: prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem].
  7. Jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne. W razie niepodania danych osobowych, nie będzie możliwa odpowiedź w sprawie opisanej przez Panią/Pana w formularzu kontaktowym.
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

 

Zgodnie z art. 21 ust. 4 RODO informuję, iż przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących Pani/Panu danych osobowych. Sprzeciw należy złożyć inspektorowi ochrony danych, którego dane kontaktowe wskazane są w pkt 2. Zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO, składając sprzeciw, należy wskazać jego przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją.