Serwis internetowy dla Medicover

Serwis internetowy dla Medicover

Serwis internetowy dla Medicover.

Medicover jest placówką medyczną, która od ponad 20 lat specjalizuje się w opiece zdrowotnej, świadcząc usługi ambulatoryjne, stomatologiczne, laboratoryjne, diagnostykę obrazową oraz szeroko pojętą opiekę szpitalną. W jej skład wchodzi 41 własnych placówek ambulatoryjnych oraz 1250 jednostek współpracujących. Medicover posiada największy prywatny wielospecjalistyczny szpital w Polsce. Swoją działalność rozpoczął w 2009 roku na warszawskim Wilanowie. Centrum Medyczne jest jednym z większych pracodawców na rynku, obecnie zatrudnia 15,9 tys. pracowników.

 

 

Zadania i cele

 

Projekt zawierał wdrożenie serwisu internetowego łączącego elementy informacyjne i praktyczne. Serwis posiada bogatą bazę wiadomości dotyczących zdrowia, usług specjalistów, a także funkcjonalne narzędzia umożliwiające łatwe korzystanie z zasobów oferowanych przez szpital. Platforma została wdrożona w oparciu o system Edito w technologii .NET, co zapewnia jej dużą wydajność i sprawną obsługę blisko 1,8 mln miesięcznych odsłon.

 

 

 

Serwis internetowy posiadający dużą ilość funkcjonalności, które ułatwiają roczną obsługę ponad 500 tysięcy pacjentów.

 

 

 

Na platformie wdrożone zostały moduły dedykowane, takie jak m.in. wyszukiwarka lekarzy, pielęgniarek czy placówek medycznych. Obejmuje ona możliwość wyszukiwania ponad 3 tys. lekarzy oraz 1100 pielęgniarek. Wyszukiwarka zawiera filtry, które umożliwiają sprawne odszukanie potrzebnych informacji, a jej budowa została oparta o silnik ElasticSearch. Użytkownik korzystający ze strony internetowej ma możliwość wyboru placówki, w której przyjmuje dany lekarz, specjalizacji oraz znajomości języków obcych. Funkcja ta jest pomocna w sytuacji pacjentów zagranicznych. Po zakończeniu wybierania odpowiedniego specjalisty użytkownik zostaje przekierowany na stronę umożliwiającą mu umówienie wizyty w dogodnym dla siebie i dostępnym terminie.

 

Na stronie www został wdrożony również system ułatwiający pacjentowi kontakt z firmą. Korzystając z zamieszczonych formularzy użytkownik ma możliwość wysłania pytania dotyczącego oferty opieki, może wyrazić opinię, a także przedstawić swój pomysł.

 

Umieszczona w serwisie zakładka „oferty pracy” jest wsparciem dla działu HR, ponieważ została zintegrowana z systemem eRecruiter, który umożliwia łatwiejszą obsługę rekrutacji będącej w toku.

 

Kolejna zakładka „Sprawdź swoje zdrowie” daje użytkownikowi dostęp do dedykowanych mini-aplikacji. Można w  niej znaleźć takie narzędzia jak: kalkulatory - BMI, ciążowy, dni płodnych,  biomechaniczną ocenę narządu ruchu, dzienniczek samokontroli diabetyka oraz pomiaru ciśnienia tętniczego, a także interaktywny talerz zdrowego żywienia do komponowania posiłków.

 

Zakładki zawierające bazę leków oraz encyklopedię zdrowia to kompendium wiedzy dla pacjentów, który zawiera informacje dotyczące zagadnień medycznych oraz opisów lekarstw. Ich zawartość obejmuje szczegółowe opisy, które mogą w znaczny sposób wesprzeć użytkownika w rozpoznaniu objawów i zrozumieniu swojej choroby. To również dobre źródło wiedzy na temat posiadanych leków.

 

Dopełnieniem współpracy z Klientem jest jego zadowolenie oraz zaufanie jakim darzy Ideo. Dzięki satysfakcjonującej kooperacji Klient powierzył nam kolejne zadania związane z portalami dedykowanymi na rynki zagraniczne - Rumunia oraz Indie.

 

Dodatkowo stronę internetową wzbogaciliśmy o mapę placówek. Użytkownik po wybraniu określonego regionu zostaje automatycznie przekierowany na stronę zawierającą szczegółowe dane teleadresowe wyświetlonych jednostek. Wdrożona wyszukiwarka posiada funkcję zawężania wyników do pierwszego zastosowanego filtru. Dzięki takiemu rozwiązaniu kontakt z wybranym specjalistą staje się szybszy, a czas  na umówienie wizyty lekarskiej krótszy. Zastosowany na stronie mechanizm umożliwia wybranie danego lekarza i wyświetlenie informacji o godzinach przyjmowania pacjentów.

 

Na stronie www odświeżeniu uległ również graficzny wygląd wizytówek specjalistów. Poza tym w wersji mobilnej serwisów, w panelu administracyjnym dodana została opcja uzupełniania numerów telefonów do określonych placówek.

 

Główne korzyści dla klienta:

 

  • Praktyczna wyszukiwarka personelu medycznego oraz placówek,
  • Skonsolidowany system umożliwiający wysyłanie formularzy oraz prowadzenie rekrutacji,
  • Vademekum wiedzy o zdrowiu oraz obszerna baza leków,
  • Kalkulatory zdrowotne i aplikacje pomiarowe.

Klienci o nas

  • Współpracę z Ideo oceniamy bardzo dobrze, a wdrożone przez firmę rozwiązania traktujemy jako w pełni odpowiadające naszym potrzebom.
    MACIEJ KOWALEWSKI, Szef Marketingu thyssenkrupp Materials Poland
  • Portal spełnia nasze oczekiwania, stanowiąc jednoczenie spójny element strategii biznesowej naszej firmy. Uważamy firmę Ideo za rzetelnego kontrahenta i godnego polecenia partnera biznesowego.
    SONIA KONDRATOWICZ, Dyrektor ds. Cyfrowego Rozwoju Biznesu, Medicover Polska
  • Firma Ideo wykazała się sumiennością i profesjonalizmem podczas wszystkich etapów współpracy.
    KAMIL KIRKER, Członek Zarządu Farmacol

Jak możemy Ci pomóc?

Jak możemy ci pomóc?

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ideo Sp. z o. o., w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego. Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałam/em się z

klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Ideo Sp. z o.o.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ideo Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie (35-234), przy ul. Nad Przyrwą 13.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem odo@ideo.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego na podstawie art. 6 ust 1 lit. b oraz lit. f RODO.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do odpowiedzi na korespondencję, a w przypadku, gdy na jej podstawie zostanie wszczęta procedura ofertowania i/lub zawarta umowa na wykonanie usług, wówczas przez czas trwania umowy, a po zakończeniu jej obowiązywania do czasu upływu terminów roszczeń z niej wynikających, co do zasady 3 lata, maksymalnie 6 lat (art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f RODO).
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, [jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody: prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem].
  7. Jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne. W razie niepodania danych osobowych, nie będzie możliwa odpowiedź w sprawie opisanej przez Panią/Pana w formularzu kontaktowym.
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

 

Zgodnie z art. 21 ust. 4 RODO informuję, iż przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących Pani/Panu danych osobowych. Sprzeciw należy złożyć inspektorowi ochrony danych, którego dane kontaktowe wskazane są w pkt 2. Zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO, składając sprzeciw, należy wskazać jego przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją.