Serwis dla internetowego dystrybutora części

Serwis dla internetowego dystrybutora części

Serwis dla internetowego dystrybutora części.

Firma iParts.pl jest internetowym dystrybutorem części zamiennych do samochodów. W swojej ofercie ma niespełna 2 000 000 części do wszystkich pojazdów. To sprawia, że bez wątpienia jest to największy w Polsce sklep internetowy branży motoryzacyjnej. Sklep oferuje bezpieczne zakupy tylko z oryginalnymi częściami znanych producentów.

 

 

Zadania i cele

 

Platforma sklepu internetowego składa się z e-sklepu, który został postawiony na autorskim systemie Edito CMS, systemie ERP połączonego z zewnętrznym systemem logistycznym oraz na systemie do katalogowania części samochodowych (TecDoc Webservice). Warto dodać, że wdrożenie ostatniego systemu do e-sklepu było jednym z pierwszych tego typu wdrożeń w Polsce. Aplikowano do e-biznesu CRM zarządzania Biurem Obsługi Klienta.

 

 

iParts.pl jest jednym z pierwszych tak dużych przedsięwzięć w polskiej sieci. Serwis został zintegrowany z kilkoma systemami informatycznymi działającymi on-line w Polsce i Niemczech.

 

 

Integracja z systemami TecDoc pozwala na zaprezentowanie najnowszych danych technicznych m.in. zdjęć oraz specyfikacje wszystkich oryginalnych części zamiennych jakie oferuje europejski aftermarket.

 

iParts.pl to przedsięwzięcie warte uwagi, z zaawansowaną platformą e-commerce. Zdobywanie zainteresowania potencjalnych klientów odbywa się poprzez wykorzystanie wielu narzędzi marketingowych, które integrują się z platformą iParts. Wszelkie działania promocyjne mają na celu zwiększyć współczynnik konwersji, a w szczególności zwiększyć aktywność regularnie odwiedzających użytkowników. Narzędzia jakie w dużym stopniu zostały wykorzystane do tej realizacji, to:

 

 

Główne korzyści dla klienta:

 

  • Stale zwiększająca się sprzedaż detaliczna,
  • oferta dostępna dla szerszej grupy odbiorców,
  • wzrost pozytywnego odbioru przez użytkowników,
  • niższe koszty administracyjne,
  • usprawnienie kontaktu z klientami,
  • platforma dostępna 24 godziny na dobę,
  • intuicyjny w obsłudze panel administracyjny.

 

Klienci o nas

  • Współpracę z Ideo oceniamy bardzo dobrze, a wdrożone przez firmę rozwiązania traktujemy jako w pełni odpowiadające naszym potrzebom.
    MACIEJ KOWALEWSKI, Szef Marketingu thyssenkrupp Materials Poland
  • Portal spełnia nasze oczekiwania, stanowiąc jednoczenie spójny element strategii biznesowej naszej firmy. Uważamy firmę Ideo za rzetelnego kontrahenta i godnego polecenia partnera biznesowego.
    SONIA KONDRATOWICZ, Dyrektor ds. Cyfrowego Rozwoju Biznesu, Medicover Polska
  • Firma Ideo wykazała się sumiennością i profesjonalizmem podczas wszystkich etapów współpracy.
    KAMIL KIRKER, Członek Zarządu Farmacol

Jak możemy Ci pomóc?

Jak możemy ci pomóc?

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ideo Sp. z o. o., w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego. Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałam/em się z

klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Ideo Sp. z o.o.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ideo Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie (35-234), przy ul. Nad Przyrwą 13.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem odo@ideo.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego na podstawie art. 6 ust 1 lit. b oraz lit. f RODO.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do odpowiedzi na korespondencję, a w przypadku, gdy na jej podstawie zostanie wszczęta procedura ofertowania i/lub zawarta umowa na wykonanie usług, wówczas przez czas trwania umowy, a po zakończeniu jej obowiązywania do czasu upływu terminów roszczeń z niej wynikających, co do zasady 3 lata, maksymalnie 6 lat (art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f RODO).
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, [jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody: prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem].
  7. Jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne. W razie niepodania danych osobowych, nie będzie możliwa odpowiedź w sprawie opisanej przez Panią/Pana w formularzu kontaktowym.
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

 

Zgodnie z art. 21 ust. 4 RODO informuję, iż przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących Pani/Panu danych osobowych. Sprzeciw należy złożyć inspektorowi ochrony danych, którego dane kontaktowe wskazane są w pkt 2. Zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO, składając sprzeciw, należy wskazać jego przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją.