Nasze serwisy internetowe: Ideo | Pozycjonowanie | Usługi Hostingowe | Obieg Dokumentów | e-Learning | Facebook

Zespół profesjonalistów

Ponad 100-osobowy zespół specjalistów, pracujących nad wdrażaniem i rozwojem Edito CMS.

Platforma Edito CMS

Aktualności

BRW najlepszy w swojej kategorii

data: 27-01-2016
W tegorocznej edycji Webstarfestival serwis BRW.com.pl został uznany za najlepszy w kategorii „Dom i Ogród”. więcej

Wdrażamy portal dla PAP

data: 16-11-2015
Przebudowaliśmy portal informacyjny www.pap.pl, by zapewnić lepszy dostęp do publikowanych w nim informacji. więcej

Edito CMS: intranet

Edito CMS intranet

Intranet jest systemem pozwalającym na tworzenie zintegrowanych kanałów komunikacji wewnątrz firmy. Zazwyczaj powstaje w oparciu o zestawy narzędzi internetowych, dzięki czemu dostęp do nich jest możliwy z poziomu przeglądarki. Jego otwarta architektura umożliwia integracja z innymi platformami.

W odpowiedzi na potrzebę koordynacji współpracy i kompleksowej organizacji pracy w obrębie firmy, powstał Edito Intranet. Jest to witryna internetowa, dzięki której pracownicy czy zespoły projektowe mogą udostępniać sobie dokumenty i wspólnie nad nimi pracować. Ma to szczególne znaczenie dla tworzenia sprawnej komunikacji wewnętrznej jak również przyczynia się do zwiększenia efektywności przepływu informacji oraz zasobów wiedzy w organizacji.


Do kogo kierowany jest Edito Intranet?


Intranet Edito to idealne narzędzie porozumiewania się zarówno dla małych, średnich jak i dużych przedsiębiorstw oraz jednostek administracji publicznej. Profesjonalny, wszechstronny i łatwy w obsłudze pozwala na dystrybucje informacji wewnątrz firm, w związku z tym jest dostępny tylko dla jej pracowników.


Osiągnięte korzyści:

  • Znaczne obniżenie kosztów związanych z korespondencją wewnątrz firmy, szczególnie w związku z rezygnacją z biuletynów lub z materiałów szkoleniowych,
  • skompletowanie w jednym systemie najważniejszych danych, dokumentów oraz ich wzorów, rozporządzeń lub postanowień,
  • ulepszenie zarządzania danymi,
  • system służy również jako platforma rozwijająca kapitał intelektualny firmy - umożliwia wymianę wiedzy pracowników oraz publikowanie wartościowych informacji,
  • zwiększenie efektywności pracy poprzez skrócenie czasu poszukiwania danych,
  • eliminacja chaosu organizacyjnego (osiągnięta np. poprzez ujednolicenie standardów co do elektronicznych wersji artykułów, ustalonych procedur, rozporządzeń),
  • budowanie kultury organizacyjnej oraz identyfikacji pracownika z firmą,
  • znacznie zniwelowany czas wdrażania do firmy nowego pracownika,
  • dzięki poziomom dostępu można zarządzać uprawnieniami pracowników do różnych stopni informacji.
  • Możliwość zarządzania harmonogramem pracy oraz urlopów.
     

Proces przygotowania i wdrożenia systemu intranetowego składa się z:

  • analizy przedwdrożeniowej, czyli określenia potrzeb i celów firmy,
  • wdrożenia systemu z uwzględnieniem indywidualnych wytycznych Klienta,
  • szkolenie pracowników w zakresie obsługi Intranetu,
  • dodatkowe konsultacje,
  • profesjonalne wsparcie techniczne ze strony naszych pracowników.

 

Swoim Klientom oferujemy szeroki wybór modułów, zaspokajających sprecyzowane wymagania i potrzeby. Elementy systemu zarządzania treścią są na bieżąco modernizowane i rozbudowywane, aby dostosować się do aktualnych wymagań. Podczas analizy potrzeb i celów Klienta określa się ilość i rodzaj modułów zawartych w Intranecie. Dzięki temu wybiera się tylko te niezbędne, które będą spełniać zadania w firmie o określony profilu.


Przykładowe moduły w wersji podstawowej: Strona opisowa, Aktualności, Archiwum aktualności, Galeria zdjęć, Mapa intranetu, Formularz kontaktowy, Wyszukiwarka, Struktura organizacyjna zintegrowana z książką adresową, Sonda, Konta użytkowników, System bannerowy, Pliki do pobrania.

Biorąc pod uwagę większe oraz indywidualne potrzeby Klienta stworzyliśmy bogatszą wersję modułów.
Przykładowe moduły w wersji rozszerzonej: System ankiet, Forum, Ogłoszenia, Typer, Wewnętrzny newsletter, System wewnętrznych zamówień, Nieobecności, Karta pracownika, Opinie użytkowników, Galerie użytkowników, Rezerwacja zasobów, Baza wiedzy, Urodziny/imieniny, Prasa.

Wybrane wdrożenia

 Edito Intranet dla Ernest Young  Edito Intranet dla Asseco Poland  Edito Intranet dla mpunkt  Edito Intranet dla Banku DnB Nord

 

Edito intranet - Zobacz inne wdrożenia Edito CMS

CMS Edito
Ideo Sp. z o.o. | ideo-//-edito.pl
Warszawa, ul. Bukowińska 8/511, tel.: (022) 24 41 777 | Rzeszów, ul. Nad Przyrwą 13, tel.: (017) 860 21 86, fax.: (017) 86 111 71
CMS Powered by: Edito Realizacja: Ideo Polityka cookies