Platforma sprzedażowa z systemem SKIDATA

Platforma sprzedażowa z systemem SKIDATA

Platforma sprzedażowa połączona z systemem SKIDATA.

Polskie Koleje Linowe są operatorem kolei linowych z wieloletnią tradycją. Przedsiębiorstwo posiada osiem ośrodków w Tatrach i Beskidach. Firma prowadzi politykę zrównoważonego rozwoju, a także wspiera inicjatywy na rzecz ochrony przyrody. Spółka obecnie jest jednym z największych pracodawców na Podhalu, zatrudniającym ponad 200 osób.

 

 

Zadania i cele

 

Projekt naszego Klienta obejmował wdrożenie rozbudowanego sklepu internetowego uwzględniającego jego specyficzne potrzeby. Dodatkowo został on zintegrowany z systemem SKIDATA, który obsługuje bilety i skipassy na bramkach.

 

 

 

System SKIDATA jest rozwiązaniem umożliwiającym turystom zakup biletów, skipassów oraz pamiątek we wszystkich ośrodkach.

 

 

 

Sklep internetowy regularnie pobiera informacje dotyczące dostępnej liczby miejsc na przejazd daną kolejką. Wstępna rezerwacja jest możliwa po dodaniu biletów lub skipassów do koszyka. Natomiast po zatwierdzeniu zamówienia można je wygenerować. Dzięki takiemu rozwiązaniu nastąpiło obniżenie ryzyka sprzedaży biletów w nadmiernych ilościach.

 

W systemie istnieje możliwość wyboru przez Klienta formy odbioru biletów oraz skipassów:

 

  • w biletomacie – otrzymany kod umożliwia wybranie biletów lub skipassów w biletomatach należących do operatora
  • mailem – system automatycznie tworzy wiadomość e-mail wraz z załącznikiem w pliku PDF do wydruku
  • sms-em – system przesyła link do zakupionych biletów z możliwością bezpośredniego sczytania ich z wyświetlacza telefonu
  • system umożliwia również doładowanie posiadanej przez Klienta karty PKLPass.

 

Sklep umożliwia realizowanie płatności przez system Dotpay.

 

Dodatkowo projekt zawierał realizację konfiguracji systemu Comarch ERP XL. Po przeprowadzeniu dokładnej analizy potrzeb oraz biorąc pod uwagę specyfikę firmy zostały wdrożone funkcjonalności dotyczące tworzenia nowych kontrahentów B2B, zamówień, faktur (zaliczkowych, końcowych i korygujących), not memoriałowych oraz pobieranie danych o saldzie kontrahenta.

 

Platforma zintegrowana z Meteo zapewnia dostęp do aktualnych informacji dotyczących warunków atmosferycznych oraz statusu kolejek.

 

Kolejną ważną częścią projektu było stworzyenie mechanizmu blokady danego ośrodka ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne oraz masowy zwrot biletów. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji sprzedaż biletów w danym terminie zostaje zablokowana z wyświetleniem informacji wyjaśniającej. Następnie system automatycznie generuje zwroty wszystkich zakupionych biletów w danym okresie. Do Klientów zostaje wysłane powiadomienie mailowe oraz sms-owe dotyczące zaistniałej sytuacji.

 

W ramach współpracy z PKL pracujemy nad wprowadzeniem kolejnych funkcjonalności, takich jak:

 

  1. BOK– moduł wspierający pracowników Biura Obsługi Klienta, który zawiera:

  • FAQ – to miejsce, które daje odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Klientów pytania
  • spis zamówień wraz z wyszukiwarką
  • Informacje dotyczące poszczególnych ośrodków
  • Realizowanie zwrotów oraz reklamacji w imieniu klienta
  • Ponowna wysłka biletów do klienta
  • Doładowanie kart PKLPass

  1. B2B– moduł umożliwiający obsługę kontrahentów hurtowych, który zawiera:

  • Zbiorczy zakup biletów oraz skipassów
  • Możliwość zamówienia kart PKLPass
  • Generowanie faktur zbiorczych
  • Monitoring płatności faktur

 

Główne korzyście dla klienta:

 

  • Innowacyjna prezentacja usług dla Klienta,
  • Wszechstronna obsługa sprzedaży oraz zwrotów,
  • Strona zbudowana w technologii RWD,
  • bogaty wachlarz dedykowanych modułów oraz integracji.

Klienci o nas

  • Współpracę z Ideo oceniamy bardzo dobrze, a wdrożone przez firmę rozwiązania traktujemy jako w pełni odpowiadające naszym potrzebom.
    MACIEJ KOWALEWSKI, Szef Marketingu thyssenkrupp Materials Poland
  • Portal spełnia nasze oczekiwania, stanowiąc jednoczenie spójny element strategii biznesowej naszej firmy. Uważamy firmę Ideo za rzetelnego kontrahenta i godnego polecenia partnera biznesowego.
    SONIA KONDRATOWICZ, Dyrektor ds. Cyfrowego Rozwoju Biznesu, Medicover Polska
  • Firma Ideo wykazała się sumiennością i profesjonalizmem podczas wszystkich etapów współpracy.
    KAMIL KIRKER, Członek Zarządu Farmacol

Jak możemy Ci pomóc?

Jak możemy ci pomóc?

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ideo Sp. z o. o., w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego. Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałam/em się z

klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Ideo Sp. z o.o.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ideo Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie (35-234), przy ul. Nad Przyrwą 13.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem odo@ideo.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego na podstawie art. 6 ust 1 lit. b oraz lit. f RODO.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do odpowiedzi na korespondencję, a w przypadku, gdy na jej podstawie zostanie wszczęta procedura ofertowania i/lub zawarta umowa na wykonanie usług, wówczas przez czas trwania umowy, a po zakończeniu jej obowiązywania do czasu upływu terminów roszczeń z niej wynikających, co do zasady 3 lata, maksymalnie 6 lat (art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f RODO).
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, [jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody: prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem].
  7. Jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne. W razie niepodania danych osobowych, nie będzie możliwa odpowiedź w sprawie opisanej przez Panią/Pana w formularzu kontaktowym.
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

 

Zgodnie z art. 21 ust. 4 RODO informuję, iż przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących Pani/Panu danych osobowych. Sprzeciw należy złożyć inspektorowi ochrony danych, którego dane kontaktowe wskazane są w pkt 2. Zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO, składając sprzeciw, należy wskazać jego przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją.