Wszystkie moduły systemu Edito CMS możemy dostosować funkcjonalnie do wymagań klienta.
Opis:
mPunkt Polska S.A. stanowi ogólnopolską sieć dystrybucji związaną telefonią komórkową, posiadającą własne produkty jak i usługi.
W obrębie całego kraju znajduje się ponad 200 punktów sprzedaży. By przyśpieszyć proces wymiany informacji a także polepszyć organizację pracy w rozproszonych oddziałach firmy mPunkt, zlecono Ideo wykonanie systemu intranetowego.
Portal wykonano opierając się na dwóch systemach autorskich Ideo – Logito oraz Edito CMS. Umożliwia to łatwe administrowanie treścią serwisu, a ponadto pozwala użytkownikom uzyskać dostęp do bazy wiedzy.
Wdrożenie Logito umożliwiło zastosowanie wielu funkcjonalności, jak na przykład:
Interesującym rozwiązaniem jest Helpdesk – moduł usprawniający organizację pracy (np. obsługa zgłoszeń awarii, wewnętrzna komunikacja między oddziałami, dostęp do modułu sprawdzania stanu realizacji sprawy).
Do najciekawszych modułów wprowadzonych do serwisu dzięki zastosowaniu Edito CMS, zaliczamy:
Następnym plusem Intranetu jest niewątpliwe zintegrowanie go z usługą Active Directory, co sprawia że korzystanie z systemu oraz zarządzanie użytkownikami zostało uproszczone.
System wykorzystywany jest przez około 1000 użytkowników.
Zaawansowany system zarządzania treścią w serwisie internetowym.
Moduły i aplikacje Edito CMS dla portali informacyjnych i społecznościowych.
Zestaw modułów tworzących zintegrowany system intranetowy.
Zaawansowane rozwiązania e-commerce dla rynków B2C oraz B2B.
Aplikacja do zarządzania bazą e-maili i prowadzenia kampanii e-mailingowych.
Zestaw modułów CMS tworzący efektywny system e-learningowy.
Na bazie platformy Edito CMS powstają dedykowane aplikacje internetowe.