Zapewniamy wsparcie koncepcyjne i marketingowe przed realizacją projektu, jak i podczas prac. Pomagamy również w zaplanowaniu dalszego rozwoju projektu.
Opis:
System raportowania czasu pracy
Umożliwia generowanie raportów tworzonych dzięki danym pobieranym z rejestratora czasu pracy oraz danych o pracownikach w systemie SAP. Każdy pracownik WSK posiada swoją indywidualną kartę, na których rejestrują swoje przejścia przez czytniki w bramach zakładowych i w środku firmy – umieszczone pry wejściach do danego budynku. W związku z odczytami, generowane są następujące raporty:
• raport przejść - pozwala na pokazanie wszystkich przejść konkretnego pracownika, które rejestruje czytnik – każdy pracownik ma do nich dostęp, a osoby posiadające swoich podwładnych również mogą sprawdzać ich raporty;
• raport obecności – poprzez odczyty z czytników generowane są raporty informujące o tym, czy pracownicy przebywają w miejscu pracy, a ponadto dzięki integracji z harmonogramem pracy – w przypadku nieobecności dokument informuje on o przyczynie takiej sytuacji (np. praca na innej zmianie, urlop, zwolnienie chorobowe itp.);
• raport nieobecności – pokazuje informacje o nieobecnościach pracowników – czas trwania, charakter, pozostałe limity (np. urlopy); każdy pracownik ma dostęp do raportów dotyczących siebie, natomiast osoby z wyższymi uprawnieniami mają wgląd do raportów dotyczących ich podwładnych;
• karta ewidencji czasu pracy – to kompleksowe zestawienie danych o czasie pracy pracownika - miesięczna liczba przepracowanych godzin, nieobecności, urlopy, nadgodziny itp.
Do aplikacji maja dostęp wszyscy pracownicy WSK. Osoby pracujące na produkcji (nie posiadający komputerów) mogą z niej korzystać dzięki kioskom informacyjnym (których jest kilkadziesiąt w firmie).
Aplikacja do ewidencji odpadów
System pozwala ewidencjonować wszelkie odpady i złom powstające w obrębie zakładu. Występuje rodział na te wytworzone oraz ich rozchód na zewnątrz. Dla rozchodowanych generuje się automatycznie formularze do wydruku (takie jak Karta Przekazania Odpadu, WZ). Aplikacja udostępnia także kilka raportów na potrzeby gospodarki odpadami.
Zaawansowany system zarządzania treścią w serwisie internetowym.
Moduły i aplikacje Edito CMS dla portali informacyjnych i społecznościowych.
Zestaw modułów tworzących zintegrowany system intranetowy.
Zaawansowane rozwiązania e-commerce dla rynków B2C oraz B2B.
Aplikacja do zarządzania bazą e-maili i prowadzenia kampanii e-mailingowych.
Zestaw modułów CMS tworzący efektywny system e-learningowy.
Na bazie platformy Edito CMS powstają dedykowane aplikacje internetowe.