Ponad 100-osobowy zespół specjalistów, pracujących nad wdrażaniem i rozwojem Edito CMS.
Opis:
Autodistribution Polska (AD Polska) to członek największej międzynarodowej grupy zakupowej z branży motoryzacyjnej.
System pozwala zarządzać promocją sprzedaży dla ponad sześciu tysięcy klientów. Możliwe jest uruchomienie w tym samym momencie licznych promocji. W obrębie korzystania z danej promocji użytkownicy otrzymują punkty, dodawane im na podstawie zakupów dokonywanych w hurtowniach AD.
Istotnymi elementami w projekcie było zaprojektowanie narzędzi służących importowaniu plików posiadających dane o strukturze sprzedaży, jak również zintegrowanie z usługą SMS informującą klientów o ilości punktów przez nich zdobytych.
Zaawansowany system zarządzania treścią w serwisie internetowym.
Moduły i aplikacje Edito CMS dla portali informacyjnych i społecznościowych.
Zestaw modułów tworzących zintegrowany system intranetowy.
Zaawansowane rozwiązania e-commerce dla rynków B2C oraz B2B.
Aplikacja do zarządzania bazą e-maili i prowadzenia kampanii e-mailingowych.
Zestaw modułów CMS tworzący efektywny system e-learningowy.
Na bazie platformy Edito CMS powstają dedykowane aplikacje internetowe.