Nasze serwisy internetowe: Ideo | Pozycjonowanie | Usługi Hostingowe | Obieg Dokumentów | e-Learning | Facebook

Konsulting

Zapewniamy wsparcie koncepcyjne i marketingowe przed realizacją projektu, jak i podczas prac. Pomagamy również w zaplanowaniu dalszego rozwoju projektu.

Wdrożenia Edito CMS

Realizacje według klientów:

Aktualności

Nowa strona internetowa Grupy Indykpol

data: 27-11-2017
Odświeżona strona zawierająca przyjazny interfejs i klarowny podział treści jest efektem współpracy firmy Indykpol z Ideo. więcej

Black Red White ułatwia zakupy internetowe

data: 14-11-2017
BRW jest liderem na krajowym rynku meblarskim i systematycznie wprowadza nowe funkcjonalności na swojej stronie internetowej. Autorem nowych udogodnień jest Agencja Interaktywna Ideo. więcej

Wdrożenia Edito CMS

 

Nestlé Polska S.A.

Nestlé Polska S.A.
Nestlé Polska S.A.
Nestlé Polska S.A.
Nestlé Polska S.A.
Konkurs fotograficzny „Rośnij razem z nami”
Nestlé Polska S.A.
Projekt i wdrożenie aplikacji, obsługa promocji

Opis:

Nestlé jest dziś największym na świecie producentem żywności. Oferuje mleko modyfikowane, kaszki, kleiki oraz wiele innych produktów dla dzieci. Marka Bobo Frut – jedna z marek N Nestlé – jest obecna na polskim rynku już ponad 40 lat. Aby podkreślić ten fakt zorganizowaliśmy nietypowy konkurs fotograficzny pod hasłem „Rośnij razem z nami”.
 

Mechanizm konkursu oparty jest o zasady Web 2.0 i wykorzystuje coraz bardziej popularną chęć przynależności Internautów do społeczności wirtualnych.
Zgodnie z hasłem przewodnim konkursu: „Rośnij razem z nami” chcemy pokazać, że soki Bobo Frut są z nami nie tylko teraz, ale były także, gdy dzisiejsi rodzice byli jeszcze małymi dziećmi. Opierając się na tym fakcie zaproponowaliśmy nowy model konkursu fotograficznego. Aby wziąć w nim udział należy zgłosić zestaw zdjęć, na który składa się zdjęcie dziecka oraz zdjęcie rodzica w dziecięcym wieku.
 

Wygrają te zestawy, które zbiorą w czasie jednego miesiąca najwięcej głosów. Rodzice mają wpływ na ilość głosów oddaną na ich zestaw, gdyż mogą polecać swój zestaw znajomym np. za pośrednictwem serwisów społecznościowych. Aby dodać konkursowi smaczku zorganizowane zostaną cztery jednomiesięczne edycje, a w każdej z nich do wygrania atrakcyjne nagrody.
 

Wdrożenie oparte jest o moduł zarządzania konkursem fotograficznym. Zgodnie z zasadami Web 2.0 internauta samodzielnie może w nim założyć konto, zgłaszać swój zestaw zdjęć, a także dystrybuować materiały promocyjne, które pomogą w zdobyciu przez niego głosów od znajomych. Aby zabezpieczyć konkurs przed nadużyciami moduł wyposażony jest w mechanizm moderacji zdjęć oraz weryfikacji oddanych głosów.
 

Co miesiąc, na koniec bieżącej edycji generowane jest zestawienie laureatów, przeprowadzana jest ponowna weryfikacja oddanych w konkursie głosów oraz publikowana lista laureatów. Zamknięcie edycji automatycznie uruchamia edycję kolejną jednocześnie ułatwiając wzięcie w niej udziału uczestnikom edycji poprzedniej. Aby spełnić wymagania GIODO oraz ułatwić późniejsze zarządzanie nagrodami, moduł wyposażony jest w pełne logowanie zdarzeń w systemie oraz zestawienia pozwalające śledzić aktywność uczestników konkursu.
 

CMS Edito
Ideo Sp. z o.o. | ideo-//-edito.pl
Warszawa, ul. Bukowińska 8/511, tel.: (022) 24 41 777 | Rzeszów, ul. Nad Przyrwą 13, tel.: (017) 860 21 86, fax.: (017) 86 111 71
CMS Powered by: Edito Realizacja: Ideo Polityka cookies