Strony internetowe typu Landing Page

Strony internetowe typu Landing Page

Strony internetowe typu Landing Page przygotowane w ramach kampanii dla Peugeot.

Peugeot Polska Sp. z o.o. to oficjalny importer produktów Peugeot w Polsce. Oferta firmy obejmuje sprzedaż aut osobowych i dostawczych, a także rowerów, motocykli oraz skuterów.  Peugeot posiada 24 zakłady produkcyjne na całym świecie.

 

 

Zadania i cele

 

Peugeot to marka o światowym zasięgu i różnorodnym przekroju produktowym. Szeroki zakres działania wymaga złożonej strategii. Projekt zakładał pracę nad dwoma aspektami: informatycznym i marketingowym.

 

 

 

W realizacji naszych działań stosujemy m.in.  liczne serwisy landing page, które zostały przez nas zaprojektowane i zrealizowane oraz wspierają generowanie leadów.

 

 

 

Wdrożenie systemu Edito CMS zdecydowanie uprościło zarządzanie leadami we wszystkich aspektach związanych z marką. Możemy wyróżnić takie elementy, jak przekazanie zapytania o ofertę, zarezerwowanie jazdy testowej, umówienie wizyty w autoryzowanym serwisie czy zapisanie się do newslettera. Każde zrealizowane subserwisy zostały zintegrowane z systemem Call Center, z możliwością automatycznego archiwizowania danych telefonicznych. Dzięki tej funkcji operator telefoniczny kontaktując się z rozmówcą, ma bezpośredni dostęp do tych danych. Efektem tego jest skrócenie kontaktu i pozytywny wpływ na ostateczny efekt.

 

Następnym etapem realizowanego projektu był stały monitoring generowanego ruchu na stronie oraz optymalizacja działań. Wdrożony system CMS  gromadzi wszystkie istotne dane, które są używane do obliczeń wskaźników dotyczących CTR, średniego czasu spędzenia użytkownika na stronie, jak również źródła ich pochodzenia.

 

Realizowana przez nas wszechstronna kampania promocyjna wspierana była przez prace developerskie.

 

Główne korzyści dla klienta:

 

  • landing page posiadająca spójną grafikę oraz dostosowanie do wielkości okna przeglądarki,
  • łatwy pomiar efektywności wykonywanych działań,
  • automatyzacja prowadzonych działań promocyjnych,
  • skuteczne administrowanie komunikacją marki,
  • kształtowanie zaangażowanej społeczności.

Klienci o nas

  • Współpracę z Ideo oceniamy bardzo dobrze, a wdrożone przez firmę rozwiązania traktujemy jako w pełni odpowiadające naszym potrzebom.
    MACIEJ KOWALEWSKI, Szef Marketingu thyssenkrupp Materials Poland
  • Portal spełnia nasze oczekiwania, stanowiąc jednoczenie spójny element strategii biznesowej naszej firmy. Uważamy firmę Ideo za rzetelnego kontrahenta i godnego polecenia partnera biznesowego.
    SONIA KONDRATOWICZ, Dyrektor ds. Cyfrowego Rozwoju Biznesu, Medicover Polska
  • Firma Ideo wykazała się sumiennością i profesjonalizmem podczas wszystkich etapów współpracy.
    KAMIL KIRKER, Członek Zarządu Farmacol

Jak możemy Ci pomóc?

Jak możemy ci pomóc?

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ideo Sp. z o. o., w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego. Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałam/em się z

klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Ideo Sp. z o.o.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ideo Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie (35-234), przy ul. Nad Przyrwą 13.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem odo@ideo.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego na podstawie art. 6 ust 1 lit. b oraz lit. f RODO.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do odpowiedzi na korespondencję, a w przypadku, gdy na jej podstawie zostanie wszczęta procedura ofertowania i/lub zawarta umowa na wykonanie usług, wówczas przez czas trwania umowy, a po zakończeniu jej obowiązywania do czasu upływu terminów roszczeń z niej wynikających, co do zasady 3 lata, maksymalnie 6 lat (art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f RODO).
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, [jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody: prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem].
  7. Jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne. W razie niepodania danych osobowych, nie będzie możliwa odpowiedź w sprawie opisanej przez Panią/Pana w formularzu kontaktowym.
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

 

Zgodnie z art. 21 ust. 4 RODO informuję, iż przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących Pani/Panu danych osobowych. Sprzeciw należy złożyć inspektorowi ochrony danych, którego dane kontaktowe wskazane są w pkt 2. Zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO, składając sprzeciw, należy wskazać jego przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją.