Serwis korporacyjny

Serwis korporacyjny

Serwis korporacyjny dla Santander Consumer Bank

Santander Consumer Bank S.A. jest częścią jednej z największych grup finansowych na świecie i drugim w Polsce co do wielkości aktywów bankiem. Ma na swoim koncie wiele nagród i wyróżnień.  Nieustannie się rozwija, by oferować swoim klientom jak najlepszą jakość obsługi.

 

 

Zadania i cele

 

W ramach kolejnej współpracy z naszym wieloletnim klientem, wprowadziliśmy modyfikacje w serwisie internetowym www.santanderconsumer.pl. Głównym założeniem zadania było zoptymalizowanie serwisu pod urządzenia mobilne oraz podniesienie jego intuicyjności. Na podstawie przeprowadzonych analiz i badań, wykonaliśmy całościowy rebranding serwisu korporacyjnego SantanderConsumer.pl. Ponadto opracowaliśmy makiety i projekty graficzne, które następnie wdrożyliśmy w projekcie.

 

 

 

O wysoką wydajność strony internetowej dba platforma Edito CMS, rozbudowana o dedykowane funkcjonalności.

 

 

 

Najważniejszą częścią serwisu jest moduł produktów Banku. To rozbudowane narzędzie powiązaliśmy z promocjami instytucji. Klienci, którzy chcieliby się osobiście skontaktować z pracownikiem banku, mogą skorzystać z intuicyjnej w obsłudze mapy oddziałów banku, natomiast osoby, które poszukują pracy, z formularza aplikacji. Bardzo praktycznym rozwiązaniem jest również pełnotekstowa wyszukiwarka SOLR, która ma możliwość podpowiadania najczęściej wyszukiwanych fraz, podobnych do tej wpisanej przez użytkownika.

 

Zaimplementowaliśmy również na stronie kilka narzędzi, które ułatwiają pracę redaktorów. Są to m.in.

 

  • formularze dynamiczne, które usprawniają kontaktowanie się z klientami,
  • generator tabel i zestawień, który ułatwia przygotowywanie responsywnych treści,
  • mechanizmy, które wspierają edycję szablonów serwisu, wersjonowanie, jak również zarządzanie uprawnieniami użytkowników w ramach repozytorium plików.

 

Serwis internetowy jest w pełni responsywny, co oznacza, że automatycznie dopasowuje się do rozdzielczości ekranów urządzeń mobilnych.

 

Główne korzyści dla klienta:

 

  • Innowacyjny wizerunek Banku,
  • przejrzysta i czytelna architektura informacji,
  • łatwy i intuicyjny dostęp do produktów i informacji,
  • responsywny serwis zwiększa grono potencjalnych klientów,
  • łatwe i sprawne zarządzanie serwisem.

Klienci o nas

  • Współpracę z Ideo oceniamy bardzo dobrze, a wdrożone przez firmę rozwiązania traktujemy jako w pełni odpowiadające naszym potrzebom.
    MACIEJ KOWALEWSKI, Szef Marketingu thyssenkrupp Materials Poland
  • Portal spełnia nasze oczekiwania, stanowiąc jednoczenie spójny element strategii biznesowej naszej firmy. Uważamy firmę Ideo za rzetelnego kontrahenta i godnego polecenia partnera biznesowego.
    SONIA KONDRATOWICZ, Dyrektor ds. Cyfrowego Rozwoju Biznesu, Medicover Polska
  • Firma Ideo wykazała się sumiennością i profesjonalizmem podczas wszystkich etapów współpracy.
    KAMIL KIRKER, Członek Zarządu Farmacol

Jak możemy Ci pomóc?

Jak możemy ci pomóc?

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ideo Sp. z o. o., w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego. Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałam/em się z

klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Ideo Sp. z o.o.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ideo Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie (35-234), przy ul. Nad Przyrwą 13.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem odo@ideo.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego na podstawie art. 6 ust 1 lit. b oraz lit. f RODO.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do odpowiedzi na korespondencję, a w przypadku, gdy na jej podstawie zostanie wszczęta procedura ofertowania i/lub zawarta umowa na wykonanie usług, wówczas przez czas trwania umowy, a po zakończeniu jej obowiązywania do czasu upływu terminów roszczeń z niej wynikających, co do zasady 3 lata, maksymalnie 6 lat (art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f RODO).
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, [jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody: prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem].
  7. Jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne. W razie niepodania danych osobowych, nie będzie możliwa odpowiedź w sprawie opisanej przez Panią/Pana w formularzu kontaktowym.
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

 

Zgodnie z art. 21 ust. 4 RODO informuję, iż przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących Pani/Panu danych osobowych. Sprzeciw należy złożyć inspektorowi ochrony danych, którego dane kontaktowe wskazane są w pkt 2. Zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO, składając sprzeciw, należy wskazać jego przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją.